Szakembereink évtizedes tapasztalattal rendelkeznek, fényezőműhelyünkben egyszerre négy gépkocsi fényezése történhet, profi körülmények között.
A folyamatot nagyban gyorsítja, hogy a munkát fényezőkamrában végezzük, így gyorsabban (és pormentesen!) szárad a friss festék- vagy lakkréteg.
Még a sima (nem gyöngyház) fényezésnél is előfordulhat, hogy a gyári színkód alapján rendelt festék el fog ütni az eredeti színtől. Ez az estek kb. 50%-ában(!) fordul elő - mi pedig megoldást kínálunk rá!
A jó autófényező jóval több színt és színárnyalatot tud megkülönböztetni (és az elkészült autón is észrevenni), mint a hétköznapi ember, vagy más szakterületen dolgozó autójavító szakember.
Mi ezt a szakértelmet biztosítjuk Önnek.
Korábban meghatározott és előre kikevert színmintákkal rendelkezünk az egyes típusokhoz (különös tapasztalattal például a Toyota színek területén). Bármilyen fényezés pontos színét, akár gyöngyház kivitelben is, kikeverjük és fújjuk - anélkül, hogy észrevehető lenne az elem újrafényezése.
A gyöngyházszínű fényezést nehezíti, a megfelelő technológia ismeretén és használatán túl, hogy itt már nem elég az alap autófesték pontos kiválasztása. A hozzáadott szemcse fajtáját (szín, méret - akár többszáz vagy ezer változat) pontosan meg kell tudjuk határozni. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a szemcseszín és szemcseméret megválasztásában, pontos adagolásában.
Itt egy barna színű Audi sárvédőjének és ajtónyitó kilincsének a fényezését mutatjuk be. Fontos a szemcseszám és -típus pontos beállítása (sok/kevés), másként a fényezés még akkor is el fog ütni a szomszédos elemtől, ha a színt pontosan eltaláltuk.
Mielőtt a költséges (újra)fényezés mellett döntene, nézzük meg együtt az autót!
Lehetséges, hogy professzionális szerszámmal és anyagokkal végzett polírozással szinte azonos eredményt érhetünk el. Ez a megoldás jóval olcsóbb!